Известие

Collapse
No announcement yet.

Висок разход

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Аз не знам лятото климатика ми да е спрял на моята, каквато и темп. да му задам работи непрестанно не се самоизключва като стигне температурата, а духа с оказаната температура. Сигурни ли сте че изобщо трябва да изключва .. до колкото знам поне при мен е така: нямам климатроник, а климатик и той като се пусне работи нон-стоп, но за разлика от други му се задава темп. на въздуха която да вкарва.

    Действително ми взема доста от мощността .. моята е 120кс и имам чувството, че става 90кс. Разхода ми се вдига макс. с 1-2 литра.

    * възможно ли е от неработене на 1-ва степен на перката, т.е. ако е само втората да гори заради нея повече ? На мн. колеги не им работи едната степен заради резистора?
    Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

    Comment


    • #17
      Няма какво да се чудите. Ако се кара по 10-20 минути при зверски опечена кола, няма нищо ненормално да се вдига разхода с 2 литра примерно, както и да се затормозява повечко мотора. Аз на моята съм и запълнил отвора между двата радиатора отгоре. Резултата е доста добър, а и е много лесно. Климатичния се охлажда чувствително по-добре а от там работи и при по малко налягане системата. При първоначално пускане не се усеща толкова работата на компресора. Ако има желаещи може и снимки да турна
      ----------------------
      156 SW 1.8TS 07.2001
      Fiat Tipo 1.4Mi
      ----------------------

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщение
        Няма какво да се чудите. Ако се кара по 10-20 минути при зверски опечена кола, няма нищо ненормално да се вдига разхода с 2 литра примерно, както и да се затормозява повечко мотора. Аз на моята съм и запълнил отвора между двата радиатора отгоре. Резултата е доста добър, а и е много лесно. Климатичния се охлажда чувствително по-добре а от там работи и при по малко налягане системата. При първоначално пускане не се усеща толкова работата на компресора. Ако има желаещи може и снимки да турна
        Давай бързо!
        Винаги съм готов за малко тунинг-мунинг
        Обясни по-подробно какво си направил!
        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
          Давай бързо!
          Винаги съм готов за малко тунинг-мунинг
          Обясни по-подробно какво си направил!

          Хаха, то големия тунинг. Сека ще сляза и ще снимам. След малко ги простирам тука.
          ----------------------
          156 SW 1.8TS 07.2001
          Fiat Tipo 1.4Mi
          ----------------------

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщение
            Няма какво да се чудите. Ако се кара по 10-20 минути при зверски опечена кола, няма нищо ненормално да се вдига разхода с 2 литра примерно, както и да се затормозява повечко мотора. Аз на моята съм и запълнил отвора между двата радиатора отгоре. Резултата е доста добър, а и е много лесно. Климатичния се охлажда чувствително по-добре а от там работи и при по малко налягане системата. При първоначално пускане не се усеща толкова работата на компресора. Ако има желаещи може и снимки да турна
            Не може да работи при по-малко налягане. Просто се охлажда по-добре.
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #21
              И така, надрасках по снимките малкото което има за обяснение.




              E това е. Дано свърши работа на някой. После карате и се чудите работи ли компресора

              ---------- Post added at 11:25 ---------- Previous post was at 11:22 ----------

              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              Не може да работи при по-малко налягане. Просто се охлажда по-добре.
              Еииии, уникален си човече. Закачи манометрите, пусни климатика и като вдигне налягане земи и напръскай със студена вода климатичния. И виж кво стаа с налягането. Не можела да работи.....дъра бъра....
              ----------------------
              156 SW 1.8TS 07.2001
              Fiat Tipo 1.4Mi
              ----------------------

              Comment


              • #22
                Т.е. цялата работа е да се запуши отвора между двата радиатора за да не смуче въздух от там - така се подобрява ефективността на работата на перката.
                Не е ли ли добре това да се направи и от четирите страни на малкия радиатор?
                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
                  Т.е. цялата работа е да се запуши отвора между двата радиатора за да не смуче въздух от там - така се подобрява ефективността на работата на перката.
                  Не е ли ли добре това да се направи и от четирите страни на малкия радиатор?
                  Ами то интересното е, че от другите 3 страни си има пластмаси и си е запушено. Аз като я взех си мислех, че ми липсва пластмасата там отгоре, но се оказа че си е така. Може нарочно да е оставено тва пространство, примерно ако се задръсти здраво климатичния да може перката да охлади все пак водния, не знам.
                  ....да, така по голяма част от потока минава и през климатичния.
                  ----------------------
                  156 SW 1.8TS 07.2001
                  Fiat Tipo 1.4Mi
                  ----------------------

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщение
                    Ами то интересното е, че от другите 3 страни си има пластмаси и си е запушено. Аз като я взех си мислех, че ми липсва пластмасата там отгоре, но се оказа че си е така. Може нарочно да е оставено тва пространство, примерно ако се задръсти здраво климатичния да може перката да охлади все пак водния, не знам.
                    ....да, така по голяма част от потока минава и през климатичния.
                    Правилни предположения. Но по често ще промиваш радиаторите с водоструйка
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #25
                      в жегите, само вътрешния въздух ли въртите през климатика или смуче от вън?
                      sigpic156 SW 2001 бивша.

                      Comment


                      • #26
                        Само вътрешна циркулация.
                        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                        Comment

                        Working...
                        X